Saturday, July 16, 2011

mohd zainuddin dan epf

suatu ketika. aku tak ingat betul2 tarikhnya. mohd zainuddin yg aku biasa panggil pak cik bila mood aku bagus tapi selalunya aku panggil din je, hulur ic kat aku

kenapa pak?
guna ic ja, saya punya ic.
untuk apa?
untuk kerja.
ko bagi kat engineer david. nanti dia atur.

mohd zainuddin org bugis. asal dari makasar. dia salah sorang dr grup dak niamas yg dlm dispute.
tiga semuanya dr niamas; yg lain kamaluddin dan harianto.

satu hari aku terima mesej dr hq.
mr hasri, please fill up ic no for epf contribution:
1. addy addison
2. sowlly
3. mohd zainuddin

selang 2 minggu lepas tuh, lps siapkan checkroll, akupun pggl la si mohd zainuddin nih.
ada bawak ic-nya pak.
ada.
bagi sama aku. opis mau no ic-nya. pernah ada epf?
ada.
ok.

2 comments:

Nizam.Ariff said...

sapa tu?

sepa said...

dino, salah sorang pekerja kilang.