Thursday, August 9, 2012

Kesihatan asas kesejahteraan hidup... cara-cara menjaga kesihatan diri.

salam sedarasedari,

entrientri sebelum nih untuk :

dak Husna dah. di sini.
dak Hatta dah. di sini.
dak Hasif pun dah. di sini.

.
jadi... untuk entri kali nih, aku muatkan karya dak Hanna la pulak.
untuk pengetahuan sedarasedari pembaca, Hanna di tahun5 di tahun2012...
.

.
ini karyanya...
.
muka 2...

.
muka 3...

.

salam




.

8 comments:

ckLah @xiiinam said...

Huih...sekolah rendah dah macam ni. Murid tingkatan 5 hujung ckLah tengok ni, pengsan!

Lady Windsor said...

Terer buat karangan woo...hanna ni ada blog tak?

SM said...

aku tak yakin si hanna yang buat. ni mesti kau yang seludup jawapan bawak masuk dewan ni. hahahaa! apa pun, karangan dia memang cun!

Nizam.Ariff said...

tulisan dia cantik...

karangan massih boleh diperbaiki kerana banyak perkataan berulang... keh keh keh

sepa said...

kak ckLah,

kakaknya si Husna pun boleh tahan jugak babbab naratif dan logikal nih... dalam bahasa inggeris tapi. nanti ada peluang, saya buh dlm blog nih. :)

sepa said...

LW,

ada. ko nak folo blog dia.!
di sini : http://hannabthasri.blogspot.com/

.


:)

sepa said...

SM,

tengkiu.

sepa said...

Dino,

dia kata dlm tuh, kena beriadah keluarkan peluh.

ko ada beriadah tak.?! :p