Wednesday, August 1, 2012

How old do you look?...

.
Aku yang...
1. berbaju biru petakpetak...
2. berbaju kuning berbelang hitam...
.
Aku tertarik dengan komen yang aku tulis kat blog dak SM...
...yang ini...
.

.


.
dan ada satu App... yang agak nakal dan yang jugak boleh menjentik emosi dan mengganggu tidur beta di dinihari...
...di sini...
.

.


.
...ada jugak masanya...



.
aku terasa sebaya ngan dak TM... hehehe.

...dan jugak...

aku terasa nak panggil dak Dino, pakcik!!!... hahahahahahahahaha (ketawa jenis tumbuh tanduk.!!!)



.


salam
.

10 comments:

gadisBunga™ said...

phewwwwww....seb bek takde rasa sebaya dengan aku.

hua hua hua!!! (ketawa kuaq ekoq!)

sepa said...

gB,


nak rasa sebaya ko, kena buat botox eh.! hehehe...



.

SM said...

aku gelak sambil tumbuk dagu makcik sebelah. memang tak boleh blah dengan orang perasan ni. tapi takpe bai, tu salah satu ciri orang yang berkeyakinan tinggi. hahaaa!

sepa said...

SM,

salam posa, bang.
kalau ko ke bazar petang nih, salam kat makcik gerai yong-tau-foo... hehehe

Nizam.Ariff said...

agaaaa..

aaggagagaga.. agugu.. aguguuu...

tasekM said...

helllllllllo sepa.
aku lagi muda dr tu ok...

:D


.

ckLah @xiiinam said...

Baru ni pi hospital. Doktor yang nampak sebaya dengan saya tu panggil saya makcik. Terus naik tekanan darah....huhu.

sepa said...

ko ketawa Flintstone.!!!

hehehe...

sepa said...

mem,


aku teka jeh eh...
sori mem.

:D

sepa said...

kak ckLah,

tak patut betul doktor cakap cam tuh ar...


:)