Thursday, July 5, 2012

sebuah skrip Pentas Fotografi...

beginila ruper Pentas Fotografi... yang aku nak shot.
...di sini ada kaitan...

.






.
yg ber'cap' adalah aku... view camera adalah yg bergaris kembartiga...



.
ok done...


.
next... mencari pelakon...
*siput tak dak dalam skrip, kalau kebetulan lalu, aku shot la jugak...


.

:)

14 comments:

SM said...

banyak betul mambang. nasib baik takde mambang mabuk minum brandi. hahahaa!!! tengok orang lidi, teringat filem pendekar bujang lapok.

planning senang. tapi bila nak bikin gila susah!

ckLah @xiiinam said...

Owh, teliti sungguh story boardnya! Kalau saya, main hala lensa, dan terus bidik.


:-)

tasekM said...

aku tetap nk jadi siput...


:p





.

tasekM said...

errr... sepa...
tulisan ko lawa la...!



.

Nizam.Ariff said...

watak lelaki macho berenang kuak lentang tak ada ka?

Hishh...!

-gedek! said...

Angkat tangan!

(nak jadi peakon)

haha

Nizam.Ariff said...

chup... aku nak jadi model lelaki sedang bercinta... tolong pasangkan aku dengan heroin yang mantop...

sepa said...

SM,

ha ah... ada mambang laut, mambang ikan, mambang rumput... dan mambang segala mambang... hehehe...

sepa said...

ckLah,

itu yang kekadang bila ada kumira, letih nak carik angle... sudahnya, tak jadi gak... :)

sepa said...

mem,

ko tetap nak jadik siput... bulih. tapi frame last. :p


eh. ko biar betul. iyer ker tulisan aku lawa...!!! tengs eh.
(*tapi kan, aku rasa tulisan aku macam cakarsinicakarsana jeh... cuma artistik sket.! :p...)

sepa said...

Dino, di laut mane der org buat kuak lentang. menyelam jeh.! hehehe

sepa said...

gedek,

:) hehehe...

watak nelayan eh.!

tengs sudi singgah.

sepa said...

Dino,

ko elusif...
aku bulih buh ko ngan heroin mantop, tp kena bawah payung dan ko cuma bulih nampak bekas tapak kaki je... hehehe

Badrul Hisham Abdul Kahar said...

Pandai kau melukis