Tuesday, July 3, 2012

tHe balding, tHe bald... dan candelier.

ada satu criter, tentang dua orang...

1. yang sorang nih, rambut di tengah kepalanya segan nak tumbuh... aku namai tHe balding.
2. yang sorang nih pulak, segala rambut tak dibenarkan tumbuh... aku namai pulak tHe bald.

untuk lebih jelas... tengok foto di bawah.!
.

.
tHe balding nih sebaya dengan aku... kenapa aku tahu.?! kami sekolah di sekolah yang sama. bilik asramanya sebelah bilik aku...

tHe bald pulak 10tahun senior... teabreak, aku tanya umurnya... dan aku tanya jugak, mana hilang rambut mu. dia jawab, umur dah sebegini, rambut pun dah segan nak tumbuh, biar buangkan semuanya...!!!

...dan...

sekiranya, ada candelier seperti ini...
.

.
...menyuluhkan sinar ke bawah... akan terhasillah... akan terhasillah... kilauan sinar keemasan terpantul dari kulit kepala yang terang itu...!!!



.

dan aku... 


merabaraba kepala, meramasramas rambut...
...dah dapat meramal nasib rambut di kepala ku...!!!





.



salam

.

11 comments:

gadisBunga™ said...

aku suka kategori 2.

seksi whattttt...

Nizam.Ariff said...

aku nak tanya sikit...


yang ko asyik ambik gambor atas bawah tu, ko ni g seminar ke apa nih?

sepa said...

gB,


aku dah terbayangkan satu hari nak gitu jugak... satu hari, yg hanya mungkin... hehehe

sepa said...

Dino,

ha ah... seminaaar...

ko pun tau la kan, kalau ke seminar aku sgt sgt menghayati dlm mata yg dipejam... sehingga, masa yg mata tepejam adalah lebih lama dari yg tercelik... itu pasalla aku bidik sana bidik sini, bidik atas bidik bawah...

hehehe

tasekM said...

aku pulak yg teraba2 rambut aku.
ok.
banyak lagi...

hehe.



.

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

hehehe mcm jahat je

Nizam.Ariff said...

takpe la... janji ada makan-makan minum-minum... hahaha

sepa said...

mem,

uishhhh, ko pun nak raba jugak...

sepa said...

Khairul,

itu maco eh... :)

sepa said...

Dino,

ko ingat lgi tak masa Matrik1... kelas aku buat seloka.
(aku rasa nak tenyeh jeh ketua editor...!!!)...
diaorg tulis...

"dari Sarawak selalu lena,
Hasri bin Hasfa diberi nama..."


masih terngiangngiang sampai sekarang... :p


ko pun tau kan... kalau bukan kelas fizik atau matematik, sure mata aku akan terpejam menghayati...!

Anonymous said...

You actually make it seem so easy together with your presentation but I
find this matter to be actually something which
I believe I would never understand. It kind of feels too complex and very broad
for me. I'm having a look ahead for your subsequent submit, I'll attempt to get the dangle of it!
my webpage: John Kelby