Tuesday, August 16, 2011

sk sldb no.1

.bersama gb empari

.. .





.

6 comments:

Aku said...

Ceh!!!

Bagi tangki air pun dapat sijil kehadiran kursus..?

tasekM said...

aku br nk cakap...


.

Hasri bin Hasfa said...

dino,

part bagi2 sijil tuh tak dak dalam skrip. kalau tak mestia aku pakai baju yang ada tali leher.

pssst dino; ko perasan tak baju ada bunga. kihkihkih...

.

mem,

biar la depa nak raikan. sk luar bandar lah katakan. apa sgt la aktvt yg ada. dan selalunya mggu gaji, hari jumaat dah pesan mak-pak ambik anak2 awal sket...!


.

tasekM said...

ada bunga?

kihkihkih...

nak gaya penanggah kenduri kawen.



.

Aku said...

biasanya bunga ni untuk def - def kehormat saja..

aku tak bleh ada bunga la.. aku alergik..

hilang istilah rock macho aku...

Hasri bin Hasfa said...

mem,

aku lebih rela jd supir org kawen.!


.
dino,

itu la satu hari dalam 365hari x umur, yg aku tak maco lgsg... waaaaaargh.!


.