Sunday, May 29, 2011

yang ke 29...

salam tuan Pi eM dan tuan yang bangkang Pi eM,


1) untuk makluman tuan2, saya baru jeh siapkan entry yang ke-29 untuk bulan may nih. tercapai sasaran saya untuk buh entry sampai 29 - walaupun entry tuh macam merapu jeh, tapi itula perspektif saya tentang apa yang saya lihat-dengar-baca dari sumber yang ada di-sekeliling-dan-berhampiran ngan saya.
2) satu lagi, saya cuba untuk siap-baca 29 buah novel2 untuk tahun ini - sasaran yang saya bagi kat dak Goodreads.com. novel2 dah beli dan sedang beratur-susun di rak nun - sebab sekarang tengah pancit, angin belum masuk.
3) nih entry yang ke-30 - epilogue la katakan. tak dikira.


jadi,


tuan2,
KPI saya untuk perkara 1) - sudah-pun dicapai. boleh tak tangguhkan kenaikkan harga petrol. untuk perkara 2) - saya akan updet progres-nya.


tuan yang bangkang Pi eM,
dalam buku jingga - ada tak KPI..? atau ada garis pengukur yang lain...?





3 comments:

tasekM said...

aku x pernah study plak buku jingga tu.
haha.

teruk betul.


.

sepa said...

mem,
aku pun... he3...

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Aku dulu kena laksanakan Buku Merah... huhuhuhu