Monday, May 16, 2011

Innova jadi teksi...

kepada pak menteri yg jaga perihal teksi,


sejak bila Innova jadi teksi, byk yg aku tgk - iswara jadi teksi.
ada juga sentra - nih yg buat aku tak brapa nak setuju...


pak menteri tahu tak... 
sebelum sentra jd teksi, sayalah salah sorang pemilik sewa-beli sentra... bila dpt tahu sentra jadi teksi, terus saya trade-in dan carik kreta yg tak mgkn jd teksi...
kenapa tak tetapkan si wira atau si waja tuh jeh jadi teksi...?!


pernah satu ketika mecidis jd teksi...


saya bukanlah pemilik sewa-beli innova - saja jeh tak puas hati...



4 comments:

tasekM said...

satu2nya kereta yg xjadi teksi adalah volvo.



.

Nizam.Ariff said...

Bas sekolah pun tak pernah jadi teksi...

Lily Abdullah said...

Kita cadang kat pak menteri pakai kereta kuda/lembu/kaldai je yek..mesra alam.

Akak rasa cam mendera haiwan la pulak. Naik beca pun rasa mendera manusia.

sepa said...

TM,
ya ya ya... betul2... td aku nampak volvo bawak 2 bijik kontena...

Dino,
...bas sekolah-pun bren mecidis... he3...

kak WL,
...mengingatkan saya pada kisah mullah nasruddin...