Monday, May 16, 2011

Innova jadi teksi...

kepada pak menteri yg jaga perihal teksi,


sejak bila Innova jadi teksi, byk yg aku tgk - iswara jadi teksi.
ada juga sentra - nih yg buat aku tak brapa nak setuju...


pak menteri tahu tak... 
sebelum sentra jd teksi, sayalah salah sorang pemilik sewa-beli sentra... bila dpt tahu sentra jadi teksi, terus saya trade-in dan carik kreta yg tak mgkn jd teksi...
kenapa tak tetapkan si wira atau si waja tuh jeh jadi teksi...?!


pernah satu ketika mecidis jd teksi...


saya bukanlah pemilik sewa-beli innova - saja jeh tak puas hati...



4 comments:

tasekM said...

satu2nya kereta yg xjadi teksi adalah volvo.



.

Aku said...

Bas sekolah pun tak pernah jadi teksi...

Water Lily said...

Kita cadang kat pak menteri pakai kereta kuda/lembu/kaldai je yek..mesra alam.

Akak rasa cam mendera haiwan la pulak. Naik beca pun rasa mendera manusia.

Hasri bin Hasfa said...

TM,
ya ya ya... betul2... td aku nampak volvo bawak 2 bijik kontena...

Dino,
...bas sekolah-pun bren mecidis... he3...

kak WL,
...mengingatkan saya pada kisah mullah nasruddin...