Sunday, May 8, 2011

iPad 2 : Starting at RM1499.00

.
iPad 2 - dengar criter, benda nih canggih nar.
.
yang saya tahu-diberi-tahu;
1) benda nih macam computer, tapi kecik-nipis dan nak-operasikan-nya cuma perlu tekan-dengan-jari kat paparan-muka. Cuma ada satu butang untuk hidup-padam jeh.
2) boleh guna untuk berinteraksi-berinternet.
3) boleh juga guna untuk taip2-buat-dokumen, boleh tangkap-gambo, boleh buat-video, dan
4) ada beberapa boleh lagi...
.
memang canggih tuh...

(kepada tuan Pi eM, boleh tak rega Ron97 yg dah dinaikkan beberapa kali tuh di-rebet-kan atau di-voucher-kan supaya boleh beli si iPad 2 nih...)

4 comments:

Aku said...

Sepa,
Ko jangan terpedaya dengan perkakasan Dajjal-takrifan-manusia-akhir-zaman ni.

Nanti ko juga yang menjadi alat kepada fitnahnya...

Water Lily said...

Salam kenal Sepa,

Kak Lily datang dari blog Nizam. OO..nama dia Dino ye.

Nak kenalan mcm TM jugaklah. Lawatlah blog akak ye

Water Lily said...

Cun la background blog ni. Kat mana foto ni diambil?

Hasri bin Hasfa said...

dino,
oh... itu ke nama sebenarnya... dlm bahasa omputeh, ditulis 4 huruf jeh...!!!
jadi...
kepada tuan Pi eM, mintak tangguh dulu permintaan saya yang satu nih...

kak WL,
1. salam jugak...
2. memang benar kita panggil si Nizam nih Dino... (nih nak criter; Dino nih kan... bila dia tgk satu benda yang baginya menarik, dia boleh duduk-kaku utk beberapa ketika hanya untuk fikirkan apa perkataan dan ayat yg sesuai utk gambarkannya... - perasan tak entri dia pasal kunang2 tuh... sampai hujan turun... - agak2 la berapa lama dia duduk renung benda alah tuh...)
3. foto background nih diambil kat tempat kerja...