Thursday, June 7, 2012

dia So'ot...!!!... dan LGBT.

dah tegur.?!
belum...!
tegur la...
...nanti la. no rush.

Hampir setiap hari mem besar menggesa Azlan agar menegur jiran yang di belakang rumah. Di suatu pagi yang hening, sebelum berangkat pergi ke tempat berkerja, yang jauh di pedalaman, Azlan membersihkan laman belakang rumah... Kebetulan pula, jiran yang di belakang rumah, sedang menyiram pokokpokok jagung yang sedang membesar segarbugar...!!!

siram pokok ar...!!!. 
sapa Azlan.
ha ah... siram. tanah keras, sana situ, tak menjadi pokokpokok, pokok cili tak menjadi... blablablablablabla... 
sahut JiranYangDiBelakangRumah, sambil jarinya melentik menuding ke sanasini.

Dalam JiranYangDiBelakangRumah sedang rancak berbicara, Azlan senyapsenyap melangkah masuk semula ke dalam rumah.!

saya dah tegur.
bagus la. camner orangnya.?!
dia So'ot.!
...hahaha... agak dah. saya tengok dia berdiripun melentik.


.


salam
.

9 comments:

Aku said...

hmm.... aku syak dia tanam jagung tu bukan untuk di makan...






untuk dijual, maksud aku...

tasekM said...

kah kah.

dino jahat.



.

gadisBunga said...

komen siang pandang2. aku paham tau.. :p

Aku said...

lorrr... kan aku dah cakap, dia tak makan jagung tu sorang-sorang...






errr... maksud aku, dia jualkannya kat pasar...

Anonymous said...

Hi, Neat post. There is an issue with your site in internet explorer,
might test this? IE still is the market chief and a large portion of people
will leave out your wonderful writing because of this problem.
Review my website ; blackberry playbook

Kembara Insan... said...

aku tak faham.... explain sikit.

sepa said...

Dino,

ko memang sharp.!!!



errr... razor sharp. hehehe

sepa said...

mem & gB,

Dino tuh kan... issssh. :p

sepa said...

Zul,

komen AKU kat atas tuh dah menceritakan summary-nya...!


oya, So'ot tuh bahasa manis tuk dak LGBT.

jagung pulak adalah simbolik...

:)

seperti jugak Uncle Sam untuk Amerika Syarikat...!