Saturday, December 1, 2012

dua ekor rabbit... dan sebuah sangkar yang harganya satu ringgit.!

.
ini rabbit, kawan.!
.

.
sedang duduk di dalam sangkar...
.

sangkar itu... harganya satu ringgit.!!!
mungkin ada yang bertanya, kenapa
harganya satu ringgit.?!
dan di mana tempatnya, bulih dapat beli sangkar itu satu ringgit.?!
.

biar aku cerita, kawan.!
rabbit2 nih, pet depa (Husna, Hanna, Hatta dan Hasif...),
depa beli semalam, dan depa gunakan kotak sebagai rumah rabbit2 itu...
.
aku kata kepada depa,
kalau biarkan rabbit2 itu lama-lama di dalam kotak, rabbit2 itu mungkin akan mengalami dementia.!!!
depa jadi risau... dan mintak aku sediakan sangkar untuk rabbit2 itu...

.
...dan dak Hatta, hulurkan kepada aku satu ringgit... untuk mengadakan sebuah sangkar untuk tempat tinggal rabbit2 itu.!!!


.


yang sebenarnya, harga sangkar itu dirahsiakan, kerana depa dah bayar harganya...!!!

.

oya, depa namakan rabbit itu sebagai : Snow dan Storm...



.


salam


.

6 comments:

tasekM said...

aku suka bela rabbit ni tapi tak sanggup nak buang taik dia...



.

sepa said...

mem,

katala ko jadi bela rabbit, apa agaknya nama ko beri.?!

:)

Nizam.Ariff said...

Rabbit cepat biak...
Jenuh la ko buat satay wabbit setiap bulan...

bukankosong said...

kalau kat luar mau 400 ratus tuhh regenyer

sepa said...

Dino,

sedapke satay wabbit...?! hehehe


.
bukankosong,

camtu reganya ar... :)

.

IDORA ARCHULETINA said...

Nak tanya, kalau sangkar tinggi macam ni, rabbit naik sampai atas tak? Ke dia main kat bawah je?