Thursday, December 13, 2012

dua belas dua belas dua belas

.
aku cuma nak tulis ini...


12.12.12.



.
...dan diposkan pada detik duabelas malam...!
.

salam.

.

13 comments:

bukankosong said...

semua owg mendambakan angka nih ye

Lady Windsor said...

aku tak de masalah dengan nombor ni atau nombor mana-mana sekalipun...dulu banyak nombor/angka yang bagi makna dalam kehidupan aku. Sekarang aku redah jer...

sepa said...

bukankosong,

ini semua kes kalendar mayan, kan.?!


.

sepa said...

LW,

pada tarikh itu aka semalam, aku catatkan sejarah tersendiri... yang aku abadikan secara tersirat.
blog ini menjadi diarinya.

:)

gadisBunga™ said...

12:12 am la best!

Anonymous said...

Abang ko kata tarikh yang sesuai untuk tambah bini baru ha ha..

Kak Lily

Nizam.Ariff said...

Hah? Bini baru???

(tuduhannnn...)

tasekM said...

n3 12.12.12 pada 13hb... kretip ko sepa...

amn said...

aku punya,aku punya

Lady Windsor said...

o ya pada tarikh semalam tu...aku ziarah kawan dapat anak kembar kat spital..

sepa said...

gB,

eh, iyer la... :)


.
kak Lily,

bukan bini baru, tapi kompeni baru. :)


.

Dino,

hehehe...

sepa said...

mem,

tengkiu... tengkiu... hehehe


.
amn,

:)



.
LW,

tahniah kepada depa. :)

Beram @ Ibrahim bin Johan said...

kita tunggu 13.13.13 pulak...oppss hmmm memang tak kan jumpa...