Sunday, November 13, 2011

tentang bulan : menuju ke bulan... biarlah bulan bicara.

ini je lah yg aku termampu.
kerna aku tak mampu untuk membayar royalti...
kepada the Wizadry.
kepada the Superman.
kepada the Batman.


tapi...

aku rasa, aku masih mampu ke bulan...
menggunakan jalan yang sama...???!!!

gambar asal dari blogfototas




















jadi...

biarlah bulan bicara sendiri...!!!





.
salam.

5 comments:

tasekM said...

pesal letak lagu tu.
ko buat aku sedih je la ptg2 nih...

huhu.



.

tasekM said...

kejap.
aku nk ikut ko pi bulan ikut jalan raya tu bulih...?

:p





.

Aku said...

Tasek, pi la...

drive elok-elok.
eh jap. ko jenis kepit penyapu kat kangkang kan?

ko mana drive....

sepa said...

mem,

itu lagu2 tuk pak tua cam aku. :p


mem lg,

bulih. memang bulih. tp kena pinjam kreta dak batman. nak pinjam kena masuk jd salah1 karektor kartun diaorg. part tuh kepakaran si Dino... kahkahkah...


dino,

dlm dunia kartun mana ade drive elok2. tang kepit penyapu tuh - no komen beb...

Aku said...

ahli sihir pompuan tu suka sangat kepit batang penyapu ek?

dia tak ada laki ke?