Saturday, June 22, 2013

Group foto jap...!!!

.
ini grup foto : tarikh 18jun2013.
.
di Miri Airport.
.

.
1. yg berbaju merah, ada sedikit boroi, bukan aku.! dia anak felda dr Kluang. Rafie namanya.
.
2. yg konon2 rowk, seluaq koyak di lutut, pun bukan aku..!! dia orang Kedah, duduk d Kuala Selangor. Razie namanya.
.
3. yg gaya preman, penuh gelang di tangan, jugak bukan aku...!!! ...kita panggil dia - bujang.!
.



salam.

.

12 comments:

Nizam.Ariff said...

kalau dah bukan ko semuanya, ko yang mana satu?

aduh.... jenuh nak fikir nih..

gadisBunga™ said...

aduh....pecah kepala memikirkan yang mana satukah engkau??

sepa said...

Dino,

toksah pikiaq la... hehehe


.

gB,

kejap. komen ko ngan dak Nizam tuh buat aku pulak yg berfikir.!

:)

CiKPuaNLawA said...

saya teka....

kalau takde dalam gambo.. mungkin yg tukang ambek gambo...

hehehee....

tapi

abg yang baju putih sambil tangan di kocek tu sepa... eyh... sape...?!!!... ngheee......

Nizam.Ariff said...

CPL, yang baju putih tu bukan Sepa!

itulah Azlan...

Rizman Saabayuddin said...

Hahahahah....mane wakil maincon bos

Rizman Saabayuddin said...

Hahahahah....mane wakil maincon bos

tasekM said...

husna sebijik muka ko, kan..?


.

sepa said...

CPL,

teka yang bukan sahaja yer... :)

.

Dino,

Azlan?!... siapa tu... yg ada cuma nama yg bermula dgn huruf 'R' sahaja yer.!

.

sepa said...

Man,

ko masih simpan janggut ko yg sejemput tuh ker?!

wakil maincon takdak sbb nama depa mula dengan 'L'... kalau ko masih d sini, bulih la join sekaki...

.

sepa said...

mem,


ramai yg cakap dak husna iras2 aku... :)


.

Rose Azadir said...

Salam, sy follow blog awk n awk follow blog sy yer...jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com untuk mendapatkan harga istimewa untuk produk Shaklee. TQ for your support.