Thursday, January 26, 2012

aku cuba2... Miniature Effect...guna TiltShiftMaker...!!!


gambar asal... ini.













dah diedit... ini.













.
aku rasa pemandangan nih tak sesuai di Maniature Effect.
nampak macam tak menjadi...

.
mungkin... yang ini nampak lebih betul...!!!














.
salam


.

4 comments:

tasekM said...

kalau tgk contoh yg dia bg tu mmg nampak mcm miniature eh...
aku tak de gambar sesuai la nk buat.

Aku said...

elok gambor bangunan je ke?

Anonymous said...

Cuba yang ni pulak. Picnik.com dah nak tutup tapi untuk gambar bangunan je ke?

kak Lily

sepa said...

mem,

kalau cam tuh, ko sesuaikan gambar...!!!

*nanti aku buh gambar yg lain...

.
dino,

aku rasa... gambar lain pun boleh kot.!

.
kak WL,

try kak.
ini sitenya : www.tiltshiftmaker.com