Sunday, April 24, 2011

kepada Tuan Pengerusi BN : tentang Terima Kasih semalam - tentang aku musykil

Tuan Pengerusi BN,


satu soalan :


Kenapa tetiba jeh tuan pengerusi BN hantarkan SMS nih kepada saya ?...  


"Terima Kasih kerana menyokong Barisan Nasional (BN). Bersama kita membina Sarawak yg Maju, Makmur & Sejahtera. Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan."


sedangkan saya tak turun mengundi-pun ari tuh... sedang saya ada di Miri,...


Mungkinkah?
>>> Ada orang tolong pangkah bagi pihak saya. Sebab kat Miri nih, tahap curiga orang kat SPR sangatlah tinggi. (Nota :... tuan pengerusi, kenapa dak SPRM dok kecoh nak siasat korupsi. sebenarnya yang lebih dahsyat lagi amalannya adalah kolusi (collusion)... tak boleh ke kolusi dimasukkan dalam agenda diaorang?...). <<<

2 comments:

Sang Kelembai said...

sebab dia orang tak ada 'kuasa'... hahaha

sepa said...

SK, yg ada mgkn 'kuasa' memilih siapa yg kena?!