Saturday, November 9, 2013

Facts can be so misleading, where rumors, true or false, are often revealing...!!!

...
....itu sebuah dialog dalam cerita Inglorious Bastard...! (aku tonton-ulang criter tuh entah brapa kali dah.! malas nak kira...).
...diungkapkan oleh Kolonel Landa...!!!

...

bukan tuh aku nak criter...!
...yang aku nak criter, tajuknya :

*sejenak bersama Hasif...*

...Hasif, 5 tahun, bersekolah di Tadika Hikmah.
...pak Hasif (aku la tuh...)... sedang singgah sejenak, untuk memangku dia, dia duduk di atas peha... sebelum dan selepas itu, ada jugak aku dakap, dan aku bagi beberapa das ciuman... (dia masih bau baby, dan masih suka dicium...!)

.
ini dia, foto aku, bersama-sama dengan Hasif, kawan...! pada 4nov2013.
.


.
pengajaran yang boleh diambil setelah meneliti foto itu :
...kekadang, anak nampak lebih maco dari pak...!


.


salam.

.

9 comments:

Nizam.Ariff said...

Pesal aku wassup tapi ko tak dapat? Siaran tak ada ek...

paridah said...

COMEL HASSIF...AGAKNYA DLM USIA KURANG TIGA TAHUN KOT...

tasekM said...

anak yg bijak.
anak yg kacak.



.

sepa said...

Dino,

Ko wasaf 019 rupernya...!!! Dah! Dpt dah...!

Kak P,
Tengkiu...


Mem,

:)

.

Nizam.Ariff said...

Ooo...
ko kasi la nombor yang biasa ko guna...

t.a.t.a said...

eh, bukan uniform dia kotak² warna biru?

CiKPuaNLawA said...

banyak trofi pegang tu.... pandai dak Hasif ni.. ;)

gadisBunga™ said...

kalau pak dia pakai songkok macam anaknya...mungkin akan jadi setara macho. hahaha!

sepa said...

Dino,

takper la nombor tuh.! bulih jugak la, bila aku masuk town nanti, beribu2 la chat korng masuk... hahaha

.
tata,

pepagi, aku nampak kaler tuh biru bro...! :)

.
CPL,

:)

.
gB,

pak dia, bila pakai songkok, selalu jeh terlucut. hehehe


.